Jaka jest baza noclegowa w Kielcach?

W najbliższej okolicy kilka minut pieszo od naszego biura mamy Hotel IBIS, Dal, Qubus oraz Grand Hotel. Jest też bogata oferta noclegowa w apartamentach znajdujących się również w najbliższej okolicy.

Czy dworzec PKP,PKS znajduje się blisko biura Akademii?

Tak dworzec jest w najbliższej okolicy kila minut pieszo. Wychodząc z dworca wchodzimy na deptak Kielecki na którym za 300 metrów znajduje się nasze biuro.

Czy w cenie kursu jest nocleg?

Ze względu na różnorodność potrzeb naszych uczestników kursu nie zapewniamy noclegów. Najlepsze oferty można znaleźć na booking.com.

Czy w cenie kursu są posiłki?

Tak w cenie kursu są lunche oraz słodkie i słone przekąski, napoje ciepłe, zimne oraz kawa i herbata. W jednym z dni kursu mamy również 4 daniowy serwowany pokazowy weselny obiad degustacyjny w 4* Hotelu.

W jakich godzinach jest kurs?

Kurs odbywa się każdego dnia w godzinach od 10 do 18. Jest możliwość późniejszego przyjazdu jak i wcześniejszego wyjazdu z kursu.

Jak dojechać do waszego biura?

Biuro mieści się przy ul. Sienkiewicza 57/6 na głównym deptaku Kielc 300 m od dworca PKP, PKS. Dla przyjeżdżających autem dostępny jest Parking przy ul. Panoramicznej.

Czy mogę opłacić za kurs na raty?

Tak, jest możliwość skorzystania z rat 0% już od 42,50 zł/m-c. Po szczegóły prosimy o kontakt z nami.

Czy można skorzystać z dofinansowania?

Dofinansowanie jest możliwe dla prowadzących działalność gospodarczą lub dla pracowników zgłoszonych przez pracodawcę. Po szczegóły prosimy o kontakt.

Czy na kursie otrzymam certyfikat?

Czy otrzymam Krajowy Standard Kompetencji Zawodowych?

Tak na kursie otrzymuje się go wraz z Certyfikatem.

Czy na kursie jest egzamin?

Egzamin jest tylko dla tych, którzy chcą przystąpić do rocznych praktyk w naszej Akademii. Dla pozostałych egzamin nie obowiązuje i każdy otrzymuje Certyfikat ukończenia kursu.

Jak mogę się zapisać na kurs?

Na kurs można się zapisać bezpośrednio na stronie naszej Akademii w zakładce „ZAPISZ SIĘ”

Kiedy najlepiej zapisać się na kurs?

Z powodu ograniczone liczby miejsc do ok.10 na każdym kursie najlepiej zrobić to jak najwcześniej, ale zdarza się że w ostatniej chwili też udaje się zapisać. Dla tych dla, których braknie miejsc tworzymy listę rezerwową i w przypadku czyjejś rezygnacji wpisujemy osobę z listy rezerwowej.

Czy otrzymam wsparcie po kursie?

Tak, oczywiście bardzo chętnie wspieramy naszych kursantów we wszystkim o co poproszą. Nie ograniczamy tego w czasie.

Czy na kursie będą wykładać specjaliści z branży? Dekoratorki, Videofilmowcy, Muzycy, Oświetleniowcy, Specjaliści od PR’u i Marketingu?

Oczywiście, że tak. To jest jedną z cech charakterystycznych naszego kursu. Współpracujemy z liderami w branży, którzy równie chętnie jak my dzielą się swoją wiedzą.

Czy w cenie Kursu są praktyki?

W cenie kursu jest koordynacja prawdziwego dnia ślubu. W miejscu bliskim zamieszkania uczestnika kursu. Data i dokładne miejsce jest ustalane po kursie i można zgłosić się na koordynację w ciągu roku od daty kursu. Mamy również praktyki roczne podczas, których pod naszym nadzorem uczestnik kursu organizuje wesele krok po kroku. Po więcej informacji prosimy o kontakt.

Czy na kursie będzie można nauczyć się jak układa się menu?

Tak. Na kursie jest uroczysta degustacja menu weselnego w 4* hotelu połączona z wykładem na temat doboru menu.

Czy będą prowadzone jakieś ćwiczenia?

Oczywiście, ze tak. To kolejna cecha charakterystyczna naszego kursu. Prowadzimy ćwiczenia z pierwszej rozmowy z klientem i zbierania informacji do briefu, z opracowania harmonogramu organizacji wesela i scenariusza dnia ślubu. Mamy też ćwiczenie z ofertowania i budowania oferty sprzedażowej. Omawiamy umowę z klientami, lokalami oraz pozostałymi podwykonawcami.

Czy zaraz po kursie otrzymam dyplom?

Tak. Dyplomy wręczane są zaraz po zakończeniu kursu.

Czy w cenie kursu otrzymam jakieś przydatne dokumenty?

W cenie kursu uczestnicy otrzymują wszystkie dokumenty i umowy, które będą im potrzebne do późniejszej pracy: Umowa z klientem (można ją wykorzystać do podpisywania swoich umów ), Umowy z lokalem i innymi podwykonawcami. Oferty sprzedażowe dla klientów, brief - ankieta przydatna do określenia zakresu prac przy organizacji oraz stworzenia indywidualnej oferty dla klienta, ? Harmonogram organizacji wesela, przykładowy scenariusz dnia ślubu.

Czy z kursu mogą skorzystać osoby nie mające w ogóle doświadczenia w branży?

Tak. Ten kurs jest dla osób początkujących oraz średniozaawansowanych, którzy już rozpoczęli swoją pracę w zawodzie, ale utknęli w miejscu bez pomysłu na przyszłość.

W jakim wieku najlepiej jest zostać Wedding Plannerem?

Najmłodsza nasza kursantka miała 17 lat, a najstarsza prawie 60 więc nie ma w tutaj ograniczeń wiekowych.

Czy trzeba mieć jakieś specjalne predyspozycje aby być Konsultantem ślubnym?

Wystarczą tylko szczere chęci, reszty cię nauczymy

Czy w Akademii Pani SPINKI mogę skorzystać z dodatkowych kursów?

Tak. Mamy dodatkowy kurs dla tych, którzy już rozpoczęli swoje działania i potrzebują rozwinąć swoje umiejętności w PR’e marketingu i zarządzaniu. Ocenić swoje dotychczasowe działania i zbudować skuteczną dla siebie i swoje możliwości strategię marketingową.

Czy przewidujecie rabaty?

Tak. Rabaty są dla zgłaszających się na więcej niż 30 dni przed datą danego kursu. Taki rabat wynosi 10 %. Jest też rabat 10 % dla każdej z dwóch i więcej zgłoszonych jednocześnie osób.