Regulamin kursu „Błyskotliwa Kariera Wedding Plannera” 

 

 

Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez firmę NK Group Karina Ciosk- Komorowska w ramach „ Akademii Pani SPINKI” 

 

I. ORGANIZATOR KURSU 

 

·      Organizatorem szkoleń jest firma NK Group Karina Ciosk-Komorowska z siedzibą w Łączynie 2h, 28-300 Jędrzejów, Regon 260093098, NIP 959-146-47-75, właściciel Akademii Pani SPINKI. Organizator jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach pod numerem ewidencyjnym 2.26/00013/2018. Strona internetowa organizatora www.akademiapanispinki.pl

II. UCZESTNIK SZKOLENIA 

 

Uczestnikiem szkolenia z organizowanego przez Organizatora, jest każda osoba, której udział w szkoleniu został zgłoszony na formularzu zgłoszeniowym na stronie Organizatora www.akademiapanispinki.pl/zapisz-się/ Organizatora lub jej udział został potwierdzony w inny sposób przewidziany przez zapisy niniejszego Regulaminu (np. odrębną umową). Osoba lub osoby zgłaszające udział w szkoleniu, niezależnie od formy, przekazując Organizatorowi formularz zgłoszeniowy potwierdzają, że są w pełni upoważnione do reprezentacji kontrahenta w zakresie nabycia szkolenia u Organizatora. Uczestnikiem szkolenia jest osoba, która dodkonała zgłoszenia potwierdzonego wpłaceniem zaliczki lub pełnej kwoty za kurs określonych w pkt. V niniejszego Regulaminu.

 

III. OFERTA i PROGRAM SZKOLENIA 

 

Zakres i program szkolenia, miejscowość, w której szkolenie jest organizowane, jego termin oraz cena określone są w aktualnej ofercie szkoleń, zamieszczonej na stronie www.akademiapanispinki.pl. Dokładny adres miejsca szkolenia podany zostanie uczestnikom najpóźniej na 21 dni  przed rozpoczęciem szkolenia. 

Organizator zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu bądź odwołania szkolenia z przyczyn od niego niezależnych lub w przypadku zbyt małej liczby zgłoszonych Uczestników min 5 osób. Maksymalna ilość osób, które mogą wziąć w szkoleniu wynosi 20 osób. 

Program szkolenia jest zgodny z Krajowym standardem Kompetencji Zawodowych dostępnym na stronie: ftp://kwalifikacje.praca.gov.pl/standardy%20kompetencji%20zawodowych/105_333202_organizator_imprez_slubnych.pdf

 

IV. ZGŁOSZENIE UDZIAŁU – UMOWA 

 

Zgłoszenia udziału w szkoleniu może dokonać każda zainteresowana osoba bez wymagań wstępnych przez Organizatora wypełniając formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej organizatora www.akademiapanispinki.pl/zapisz-się/ lub w przypadku osób korzystających z dofinansowań z Urzędów lub Unii Europejskiej w formie elektronicznej, e- mailem na adres biuro@akademiapanispinki.pl wysyłając informację o chęci wzięcia udziału w kursie z dofinansowaniem. Zgłoszenia przyjmowane są najpóźniej do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia; liczy się data wpływu formularza zgłoszeniowego do Organizatora. Zgłoszenie udziału w szkoleniu w sposób przewidziany niniejszym Regulaminem nie stanowi zawarcia umowy z Organizatorem i nie jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie z zastrzeżeniem warunków przewidzianych w pkt V i VI Regulaminu. 

Uczestnik może zgłosić na kurs jedną lub więcej osób wpisując w formularzu zgłoszeniowym w treści wiadomości informacje o fakcie zgłoszenia dwóch osób jednocześnie.
Druga zgłaszana osoba również ma obowiązek wykonać tą samą czynność wypełniając formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.akademiapanispinki.pl/zapisz-się

Zgłaszająca się osoba nie musi posiadać doświadczenia z branży ślubnej i żadnych specjalnych kwalifikacji związanych z organizowaniem ślubów. Kurs jest dla osób bez doświadczenia z branżą ślubna i zawodem organizatora wesel lub średniozaawansowanych. 

Potwierdzeniem zgłoszenia i zapewnieniem sobie miejsca na kursie będzie dokonanie opłaty zgodnie z pkt. V nieniejszego regulaminu. Przesłanie formularza zgłoszeniowego nie jest obligujące do wniesienia opłaty za kurs. Przesłanie formaularza zgłoszeniowego lub zgłoszenie udziału w formie mailowej, ale nie potwierdzone opłatą kursu nie jest jednoznaczne z wpisaniem osoby zgłaszającej na kurs.

 

V. RABATY 

 

Ustalane są czasowo. Informacje o nich są dostępne na stronie www.akademiapanispinki.pl

 

VI. REZYGNACJA Z UDZIAŁU – ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ZMIANA TERMINU KURSU.

 

Uczestnik, który zawarł umowę o szkolenie może od niej odstąpić bez podania przyczyn do 21 dni przed jego termnem przesyłając maila o rezygnacji na adres biuro@akademiapanispinki.pl . Uczestnik jest zwolniony z obowiązku zapłaty za szkolenie jeżeli nastąpi to na 21 i więcej dni kalendarzowych przed terminem szkolenia.

W tym przypadku Uczestnik w ciągu 30 dni roboczych od rezygnacji otrzyma zwrot 100% wpłaconej kwoty za szkolenie na konto, z którego została wpłacona.

Jeżeli Uczestnik zrezygnuje ze szkolenia na mniej niż 21 dni kalendarzowych przed terminem szkolenia może zostać obciążony wpłaconą kwotą. Decyzję o tym Uczestnik otrzyma na maila w ciągu 7 dni od rezygnacji ze szkolenia. 

Jeżeli uczestnik będzie zmuszony zrezygnować z udziału w kursie na mniej niż 21 dni kalendarzowych przed jego rozpoczęciem z przyczyn losowych i przedstawi w związku z tym stosowne zaświadczenie, będzie mógł starać się o zwrot do 80% wpłaty. Za zaświadczenie o sile wyższej uznaje się zaświadczenie dokumentujące zaistniałą sytuację od lekarza, z policji, księdza etc. Rozpatrzenie wniosku nastąpi do 10 dni roboczych od otrzymania zaświadczenia, a określenie kwoty oraz zwrot wpłaty nastąpi do 30 dni roboczych od daty rozpatrzenia zaświadczenia. O decyzjach Organizatora, Uczestnik zostanie powiadomiony drogą mailową na wskazany w zgłoszeniu adres.

Jeżeli Uczestnik nie wpłaci na konto Organizatora pełnej kwoty na szkolenie na 21 dni kalendarzowych może zostać skreślony z listy Uczestników.

W przypadku, gdy szkolenie nie może się odbyć w zaplanowanym terminie, Organizator zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić uczestników szkolenia o tym fakcie e-mailem lub telefonicznie oraz zaproponować – do wyboru – nowy termin szkolenia lub zwrot 100% opłaty za szkolenie.
W żadnym przypadku Organizator nie jest zobowiązany do zwrotu ewentualnych kosztów poniesionych przez Uczestnika, w tym kosztów dojazdu, pobytu, zakwaterowania oraz innych.

Uczestnik ma prawo do jednokrotnej i bezkosztowej zmiany terminu kursu, w którym chce wziąć udział pod warunkiem informacji o tej deczji na min. 14 dni kalendarzowych od daty kursu z którego chce się przenieść na inny termin. Po tym terminie może zostać obciążony kwotą 20 % wartości szkolenia.

VII. ZMIANA WYKŁADOWCY 

Organizator ma prawo zmienić wykładowcę na danym szkoleniu z ważnej przyczyny bez uprzedniego poinformowania uczestników. Organizator gwarantuje, że nowy wykładowca ma odpowiednie kwalifikacje i przygotowanie merytoryczne do prowadzenia szkolenia. Zmiana wykładowcy nie może być podstawą żądania zwrotu opłaty za kurs przez uczestnika. 

 

VIII. CENA SZKOLENIA I WARUNKI PŁATNOŚCI 

 

Cena regularna kursu znajduje się na stronie internetowej Organizatora i obejmuje: koszt szkolenia, komplet materiałów szkoleniowych, lunche oraz serwis kawowy.

Wysokość rabatów dostępna jest na stonie organizatora oraz pkt. V niniejszego regulaminu.

Uczestnik po przesłaniu zgłoszenia nie ma obowiązku oplacania kursu. Płatności dokonuje w dogodnej dla siebie chwili, nie mniej niż na 21 dni przed terminem kursu. Jeżeli uczestnik zgłasza się na kurs poniżej 21 dni od daty jego rozpoczęcia i chce potwierdzić swój udział wpłatą zobligowany jest do wpłacenie całości opłaty za kurs zaraz po zgłoszeniu.

 

IX. REKLAMACJE 

 

Zamawiający może złożyć reklamację dotyczącą szkolenia w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacja musi być złożona na piśmie. Organizator odpowiada pisemnie na złożoną reklamację w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania. 

 

X. KONTAKT Z DYREKCJĄ ORGANIZATORA 

 

Każdy Uczestnik ma prawo do bezpośredniego kontaktu z właścicielem firmy pod adresem karina@agencjaspinki.pl lub osobiście w siedzibie organizatora. 

 

XI. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH 

 

Uczestnik akceptując warunki Regulaminu jednocześnie wyraża zgodę na przetwarzanie przez NK Group Karina Ciosk-Komorowska z siedzibą w Łączynie 2H, 28-300 Jędrzejów swoich danych osobowych w celu organizacji i przeprowadzenia szkoleń zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.97 nr 133 poz. 883). Nadzór prowadzi Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane osobowe przechowywane są w zabezpieczonych plikach na platformach internetowych służących do przechowywania i zarządzania danymi osobowymi. Nie ma do nich dostępu nikt poza ścisłym kierownictwem organizatora.

 

XII. EGZAMIN 

 

Po zakończeniu szkolenia dla osób zainteresowanych lub zobowiązanych, odbędzie się egzamin w formie testu. Jeżeli Uczestnik nie zaliczy testu pozytywnie może powtórnie do niego przystąpić zaraz po jego zakończeniu. Przystąpienie do egzaminu jest możliwe po uczestnictwie w 80% zajęć na szkoleniu. W szczególnych przypadkach Organizator może odstąpić od tego warunku. 

Warunkiem zdania egzaminu i otrzymania certyfikatu ukończenia kursu jest poprawna odpowiedź na min. 60% pytań. Z egzaminu stworzony będzie protokół przeprowadzenia egzaminu.

 

XIII. KRYTERIA OTRZYMANIA CERTYFIKATU UKOŃCZENIA SZKOLENIA 

 

Do otrzymania przez Uczestnika certyfikatu ukończenia szkolenia upoważnia uczestnictwo w 80% zajęć oraz zaliczenie testu egzaminacyjnego na koniec szkolenia. Jeżeli Uczestnik nie zaliczy testu pozytywnie nie będzie miał możliwości otrzymania certyfikatu. Jeżeli Uczestnik nie zaliczy testu w dniu zakończenia kursu będzie mógł do niego przystąpić w innym terminie wyznaczonym wspólnie z Organizatorem. 

 

XIV. NIEPRZEWIDZIANE SYTUACJE 

 

Każdy z uczestników będzie informowany przez Organizatora o każdej nieprzewidzianej sytuacji drogą mailową lub telefoniczną z wyłączeniem zastępstwa trenerów na szkoleniu. 

 

XV. ODRABIANIE ZAJĘĆ 

 

Każdy uczestnik może zgłosić do organizatora chęć odbycia poszczególnych zajęć w innym terminie, niż termin kursu na który przesłał zgłoszenie. Informacje taką Organizator musi dostać do 7 dni przed terminem właściwego kursu. Termin odrabiania zajęć będzie ustalany po pozytywnej decyzji Organizatora. 

 

XVI. PRAKTYKI 

 

Każdy Uczestnik może skorzystać z dodatkowej praktyki organizowanej jako usługa dodatkowa poza ofertą szkolenia zapisując się na nią w ciągu 14 dni od daty zakończenia szkolenia. Liczba miejsc jest ograniczona i o udzuale decyduje kolejność zgłoszeń. Praktyka ta polega na udziale Uczestnika w koordynacji prawdziwego dnia ślubu organizowanego przez Organizatora w terminie i miejscu wskazanym przez Organizatora. Miejsce to może być, ale nie musi być bliskie miejscu zamieszkania Uczestnika. Koszty uczestnictwa w koordynacji leżą po stronie Uczestnika. Udział w koordynacji dnia ślubu jest bezpłatny. O udziale w koordynacji decydować będzie kolejność zgłoszeń z powodu ograniczonej liczby miejsc.
Uczestnik szkolenia może zostać zaproszony przez Organizatora do stażu, który polegać będzie na kompleksowej organizacji przynajmniej jednego a max. trzech wesel pod stałym nadzorem doświadczonego Wedding Plannera wyznaczonego przez organizatora. Szczegółowe warunki uczestnictwa w tej praktyce będą regulowane stosowną umową. 

 

XVII. ZASADY UCZESTNICTWA W SZKOLENIACH 

 

1. Uczestnik szkolenia zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nagrywania zajęć dydaktycznych za pomocą wszelkich urządzeń audiowizualnych np. dyktafonów, mp3, telefonów, kamer, bez zgody prowadzącego i Organizatora, pod groźbą usunięcia z zajęć. W takim przypadku Uczestnikowi nie przysługuje prawo do zwrotu zapłaty za szkolenie.
2. Materiały szkoleniowe, które uczestnik otrzymuje podczas szkolenia, wręczane są na potrzeby szkolenia i nie mogą być rozpowszechnianie w innych celach.
3. Uczestnik szkolenia jest zobligowany do przestrzegania zakazu palenia i zakazu uczestnictwa w szkoleniu pod wpływem alkoholu i środków odurzających, a także takich ich spożywania bezpośrednio przed szkoleniem i w trakcie jego trwania, jak również dystrybuowania w/w substancji wśród współuczestników szkolenia. 

4. Podczas zajęć dydaktycznych uprasza się o nieprzeszkadzanie pozostałym uczestnikom szkolenia i prowadzącemu, nie używanie wulgaryzmów i obraźliwych zwrotów.
5. Na terenie Organizatora obowiązuje zakaz wnoszenia niebezpiecznych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu innych osób.