Regulamin kursu „Błyskotliwa Kariera Wedding Plannera” 

 

 

Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez firmę NK Group Karina Ciosk-Komorowska, NIP 959-146-47-75 w ramach„ Akademii Pani SPINKI” 

 

I. ORGANIZATOR KURSU 

 

·      Organizatorem szkoleń jest firma NK Group Karina Ciosk-Komorowska z siedzibą w Łączynie 2h, 28-300 Jędrzejów, Regon 260093098, NIP 959-146-47-75, właściciel Akademii Pani SPINKI. Organizator jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach pod numerem ewidencyjnym 2.26/00013/2018. Strona internetowa organizatora www.akademiapanispinki.pl

II. UCZESTNIK SZKOLENIA 

 

Uczestnikiem szkolenia z organizowanego przez Organizatora, jest każda osoba, której udział w szkoleniu został zgłoszony na formularzu zgłoszeniowym na stronie Organizatora www.akademiapanispinki.pl/zapisz-się/ Organizatora lub jej udział został potwierdzony w inny sposób przewidziany przez zapisy niniejszego Regulaminu (np. odrębną umową). Osoba lub osoby zgłaszające udział w szkoleniu, niezależnie od formy, przekazując Organizatorowi formularz zgłoszeniowy potwierdzają, że są w pełni upoważnione do reprezentacji kontrahenta w zakresie nabycia szkolenia u Organizatora. Uczestnikiem szkolenia jest osoba, która dodkonała zgłoszenia potwierdzonego wpłaceniem zaliczki lub pełnej kwoty za kurs określonych w pkt. V niniejszego Regulaminu.

 

III. OFERTA i PROGRAM SZKOLENIA 

 

Zakres i program szkolenia, miejscowość, w której szkolenie jest organizowane, jego termin oraz cena określone są w aktualnej ofercie szkoleń, zamieszczonej na stronie www.akademiapanispinki.pl. Dokładny adres miejsca szkolenia podany zostanie uczestnikom najpóźniej na 21 dni przed rozpoczęciem szkolenia. 

Organizator zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu, bądź odwołania szkolenia z przyczyn od niego niezależnych lub w przypadku zbyt małej liczby zgłoszonych uczestników min 5 osób. Maksymalna ilość osób, które mogą wziąć w szkoleniu wynosi 20 osób. 

Program szkolenia jest zgodny z Krajowym standardem Kompetencji Zawodowych dostępnym na stronie: ftp://kwalifikacje.praca.gov.pl/standardy%20kompetencji%20zawodowych/105_333202_organizator_imprez_slubnych.pdf

 

IV. ZGŁOSZENIE UDZIAŁU, OPŁATA – UMOWA 

 

Zgłoszenia udziału w szkoleniu może dokonać każda zainteresowana osoba bez wymagań wstępnych przez Organizatora wypełniając formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej organizatora www.akademiapanispinki.pl/zapisz-się/ lub w przypadku osób korzystających z dofinansowań z Urzędów lub Unii Europejskiej w formie elektronicznej, e- mailem na adres biuro@akademiapanispinki.pl wysyłając informację o chęci wzięcia udziału w kursie z dofinansowaniem. Zgłoszenia przyjmowane są najpóźniej do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia; liczy się data wpływu formularza zgłoszeniowego do Organizatora. Zgłoszenie udziału w szkoleniu w sposób przewidziany niniejszym Regulaminem nie stanowi zawarcia umowy z Organizatorem i nie jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie z zastrzeżeniem warunków przewidzianych w pkt V i VI Regulaminu. 

Uczestnik może zgłosić na kurs jedną lub więcej osób wpisując w formularzu zgłoszeniowym w treści wiadomości informacje o fakcie zgłoszenia dwóch osób jednocześnie.
Druga zgłaszana osoba również ma obowiązek wykonać tą samą czynność wypełniając formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.akademiapanispinki.pl/zapisz-się

Zgłaszająca się osoba nie musi posiadać doświadczenia z branży ślubnej i żadnych specjalnych kwalifikacji związanych z organizowaniem ślubów. Kurs jest dla osób bez doświadczenia z branżą ślubna i zawodem organizatora wesel lub średniozaawansowanych. 

Potwierdzeniem zgłoszenia i zapewnieniem sobie miejsca na kursie będzie dokonanie bezzwrotnej opłaty rezerwacyjnej z formie zadatku w wysokości 1000zł. Po wpłaceniu opłaty rezerwacyjnej, uczestnik otrzyma dostęp do nagrań on-line z marketingu Agencji ślubnej oraz symulacji romowy z klientem, a także otrzyma na własność komplet dokumentów, na których pracuje Wedding Planner. Dodatkowym bonusem w opłacie rezerwacyjnej, będzie obszerny e-book o tematyce związanej z profesjnalną organizacją ślubów. 

Przesłanie formularza zgłoszeniowego nie jest obligujące do wniesienia opłaty za kurs. Przesłanie formaularza zgłoszeniowego lub zgłoszenie udziału w formie mailowej, ale nie potwierdzone opłatą rezerwacujną kursu nie jest jednoznaczne z wpisaniem osoby zgłaszającej na kurs.

Jeżeli uczestnik po wpłaceniu zadatku, nie dokona pełnej płtaności za kurs przed jego rozpoczęciem, nie będzie mógł wziąc w nim udziału i zostanie wykreślony z listy uczestników.

 

 

V. RABATY i OFERTY SPECJALNE 

 

Ustalane są czasowo przez organizatora. Informacje o nich są dostępne na stronie www.akademiapanispinki.pl

 

VI. REZYGNACJA Z UDZIAŁU – ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ZMIANA TERMINU KURSU.

 

Opłata rezerwacyjna 1000 zł w formie zadatku jest bezzwrotna oraz opłacenie pozostałej kwoty za kurs również nie podlegają zwrotowi. Jeżeli uczestnik nie może wziąć udziału w podanym terminie i dokonał jakiekolwiek opłaty ma prawo do przeniesienia swojego uczestnictwa na kolejny wybrany termin.

Uczestnik ma prawo do jednokrotnej bezkosztowej zmiany terminu kursu, w którym chce wziąć udział pod warunkiem informacji o tej deczji na min. 21 dni kalendarzowych od daty kursu, z którego chce się przenieść na inny termin. Po tym terminie może zostać obciążony kwotą 20 % wartości szkolenia.

Uczestnik, który zawarł umowę wzięciu udziału w kursie może od niej odstąpić bez podania przyczyny, a w niesione opłaty nie podlegaja zwrotowi.

Jeżeli Uczestnik nie wpłaci na konto Organizatora pełnej kwoty na szkolenie na 21 dni kalendarzowych przed jego rozpoczęciem, może zostać skreślony z listy Uczestników. W przypadku, gdy szkolenie nie może się odbyć w zaplanowanym terminie, Organizator zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić uczestników szkolenia o tym fakcie e-mailem lub telefonicznie oraz zaproponować – do wyboru – nowy termin szkolenia.
W żadnym przypadku Organizator nie jest zobowiązany do zwrotu ewentualnych kosztów poniesionych przez Uczestnika, w tym kosztów dojazdu, pobytu, zakwaterowania oraz innych. 

VII. ZMIANA WYKŁADOWCY 

Organizator ma prawo zmienić wykładowcę na danym szkoleniu z ważnej przyczyny bez uprzedniego poinformowania uczestników. Organizator gwarantuje, że nowy wykładowca ma odpowiednie kwalifikacje i przygotowanie merytoryczne do prowadzenia szkolenia. Zmiana wykładowcy nie może być podstawą żądania zwrotu opłaty za kurs przez uczestnika. 

 

VIII. CENA SZKOLENIA I WARUNKI PŁATNOŚCI 

 

Cena regularna kursu znajduje się na stronie internetowej Organizatora i obejmuje: koszt szkolenia, komplet materiałów szkoleniowych, dwa noclegi ze śniadaniami, 3 lunche, dwie kolacje oraz serwis kawowy podczas trwania kursu.

Wysokość rabatów dostępna jest na stonie organizatora oraz pkt. V niniejszego regulaminu.

Uczestnik po przesłaniu zgłoszenia nie ma obowiązku oplacania kursu. Płatności dokonuje w dogodnej dla siebie chwili, nie mniej niż na 21 dni przed terminem kursu. Jeżeli uczestnik zgłasza się na kurs poniżej 21 dni od daty jego rozpoczęcia i chce potwierdzić swój udział wpłatą zobligowany jest do wpłacenie całości opłaty za kurs zaraz po zgłoszeniu.

Jeżeli uczestnik zgłasza się na powyżej 21 dni przed terminem kursu, to potwierdzeniem jego rezerwacji i zapewnieniem miejsca na kursie, będzie uiszczenie na konto organizatora bezzwrotnej opłaty rezerwacyjnej w formie zadatku w wysokości 1000 zł. W opłacie rezerwacyjenej w zamian uczestnik otrzyma: dostęp do nagrań on-line z marketingu Agencji ślubnej oraz symulacji romowy z klientem, a także otrzyma na własność komplet dokumentów, na których pracuje Wedding Planner. Dodatkowym bonusem w opłacie rezerwacyjnej, będzie obszerny e-book o tematyce związanej z profesjnalną organizacją ślubów. 

 

IX. REKLAMACJE 

 

Zamawiający może złożyć reklamację dotyczącą szkolenia w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacja musi być złożona na piśmie. Organizator odpowiada pisemnie na złożoną reklamację w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania. 

 

X. KONTAKT Z DYREKCJĄ ORGANIZATORA 

 

Każdy Uczestnik ma prawo do bezpośredniego kontaktu z właścicielem firmy pod adresem karina@agencjaspinki.pl lub osobiście w siedzibie organizatora. 

 

XI. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH 

 

Uczestnik akceptując warunki Regulaminu jednocześnie wyraża zgodę na przetwarzanie przez NK Group Karina Ciosk-Komorowska z siedzibą w Łączynie 2H, 28-300 Jędrzejów swoich danych osobowych w celu organizacji i przeprowadzenia szkoleń zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.97 nr 133 poz. 883). Nadzór prowadzi Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane osobowe przechowywane są w zabezpieczonych plikach na platformach internetowych służących do przechowywania i zarządzania danymi osobowymi. Nie ma do nich dostępu nikt poza ścisłym kierownictwem organizatora.

 

XII. EGZAMIN 

 

Po zakończeniu szkolenia dla osób zainteresowanych lub zobowiązanych, odbędzie się egzamin w formie testu. Jeżeli Uczestnik nie zaliczy testu pozytywnie może powtórnie do niego przystąpić zaraz po jego zakończeniu. Przystąpienie do egzaminu jest możliwe po uczestnictwie w 80% zajęć na szkoleniu. W szczególnych przypadkach Organizator może odstąpić od tego warunku. 

Warunkiem zdania egzaminu i otrzymania certyfikatu ukończenia kursu jest poprawna odpowiedź na min. 60% pytań. Z egzaminu stworzony będzie protokół przeprowadzenia egzaminu.

 

XIII. KRYTERIA OTRZYMANIA CERTYFIKATU UKOŃCZENIA SZKOLENIA 

 

Do otrzymania przez Uczestnika certyfikatu ukończenia szkolenia upoważnia uczestnictwo w 80% zajęć oraz zaliczenie testu egzaminacyjnego na koniec szkolenia. Jeżeli Uczestnik nie zaliczy testu pozytywnie nie będzie miał możliwości otrzymania certyfikatu. Jeżeli Uczestnik nie zaliczy testu w dniu zakończenia kursu będzie mógł do niego przystąpić w innym terminie wyznaczonym wspólnie z Organizatorem. 

 

XIV. NIEPRZEWIDZIANE SYTUACJE 

 

Każdy z uczestników będzie informowany przez Organizatora o każdej nieprzewidzianej sytuacji drogą mailową lub telefoniczną z wyłączeniem zastępstwa trenerów na szkoleniu. 

 

XV. ODRABIANIE ZAJĘĆ 

 

Każdy uczestnik może zgłosić do organizatora chęć odbycia poszczególnych zajęć w innym terminie, niż termin kursu na który przesłał zgłoszenie. Informacje taką Organizator musi dostać do 7 dni przed terminem właściwego kursu. Termin odrabiania zajęć będzie ustalany po pozytywnej decyzji Organizatora. 

 

XVI. PRAKTYKI 

 

Każdy Uczestnik może skorzystać z dodatkowej praktyki organizowanej jako usługa dodatkowa poza ofertą szkolenia zapisując się na nią w ciągu 14 dni od daty zakończenia szkolenia. Liczba miejsc jest ograniczona i o udzuale decyduje kolejność zgłoszeń. Praktyka ta polega na udziale Uczestnika w koordynacji prawdziwego dnia ślubu organizowanego przez Organizatora w terminie i miejscu wskazanym przez Organizatora. Miejsce to może być, ale nie musi być bliskie miejscu zamieszkania Uczestnika. Koszty uczestnictwa w koordynacji leżą po stronie Uczestnika. Udział w koordynacji dnia ślubu jest bezpłatny. O udziale w koordynacji decydować będzie kolejność zgłoszeń z powodu ograniczonej liczby miejsc.
Uczestnik szkolenia może zostać zaproszony przez Organizatora do stażu, który polegać będzie na kompleksowej organizacji przynajmniej jednego a max. trzech wesel pod stałym nadzorem doświadczonego Wedding Plannera wyznaczonego przez organizatora. Szczegółowe warunki uczestnictwa w tej praktyce będą regulowane stosowną umową. 

 

XVII. ZASADY UCZESTNICTWA W SZKOLENIACH 

 

1. Uczestnik szkolenia zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nagrywania zajęć dydaktycznych za pomocą wszelkich urządzeń audiowizualnych np. dyktafonów, mp3, telefonów, kamer, bez zgody prowadzącego i Organizatora, pod groźbą usunięcia z zajęć. W takim przypadku Uczestnikowi nie przysługuje prawo do zwrotu zapłaty za szkolenie.
2. Materiały szkoleniowe, które uczestnik otrzymuje podczas szkolenia, wręczane są na potrzeby szkolenia i nie mogą być rozpowszechnianie w innych celach.
3. Uczestnik szkolenia jest zobligowany do przestrzegania zakazu palenia i zakazu uczestnictwa w szkoleniu pod wpływem alkoholu i środków odurzających, a także takich ich spożywania bezpośrednio przed szkoleniem i w trakcie jego trwania, jak również dystrybuowania w/w substancji wśród współuczestników szkolenia. 

4. Podczas zajęć dydaktycznych uprasza się o nieprzeszkadzanie pozostałym uczestnikom szkolenia i prowadzącemu, nie używanie wulgaryzmów i obraźliwych zwrotów.
5. Na terenie Organizatora obowiązuje zakaz wnoszenia niebezpiecznych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu innych osób.