Kurs „Vademecum Wedding Plannera” kieruję do osób, które chcą poznać tajniki zawodu konsultanta ślubnego, organizacji ślubów i przyjęć weselnych oraz wgłębić się w mechanizmy funkcjonowania branży ślubnej. W dwa dni dzielę się wiedzą, którą zdobywam od 2006 roku prowadząc z sukcesem Agencję Spinki. Skupiam się w nim na zawodzie konsultanta ślubnego z punktu widzenia potrzeb klienta oraz filozofii pracy wedding plannera. Moim zdaniem taka perspektywa pozwala znaleźć swoje miejsce na rynku ślubnym i kierować usługi do właściwych dla siebie klientów. Tych wymarzonych. Lwią część kursu poświęcam na samą organizację przyjęcia weselnego krok po kroku. Na podstawie swoich, często stresujących doświadczeń, wskazuję punkty zapalne i omawiam rozwiązania zapobiegające tym sytuacjom i doradzam jak nie dopuścić do sytuacji trudnych.
Na tym szkoleniu przekazuję wiedzę z zakresu prowadzenia agencji ślubnej. Począwszy od jej założenia, po plany rozwoju i ich realizację. Pokażę Ci jak nauczyłam się zdobywać klientów oraz jak tworzyć dla nich oferty, które oczarują, a co za tym idzie – które są skuteczne i przynoszą korzyść finansową. Szkolenie “Vademecum Wedding Plannera” to cała moja wiedza w pigułce zdobyta przez kilkaset sprzedanych umów, które pozwoliły mi na stworzenie różnorodnego portfolio. Znajdziesz w nim śluby plenerowe, wesela w plenerze, wesela stylizowane i inne nietypowe przyjęcia ślubne. Szkolenie jest organizowane w kilku miastach w Polsce. Odwiedzę Kraków, Katowice, Wrocław, Poznań, Gdańsk i Warszawę. A gdzie się spotkamy? Zapraszam Cię do zapoznania ze szczegółami szkolenia i zapisania się na najbliższy termin.
SZKOLENIOWCY
Trudno jest opisać samą siebie. Poprosiłam, by zrobili to za mnie moi bliscy, współpracownicy i moje pary.
Poznaj mnie lepiej poprzez słowa tych, którzy znają mnie doskonale
KARINA
To dzięki niej 12 lat temu powstało Perfect Moments, a potem Spinki i od tamtej pory udowadnia, że marzenia mogą zyskać realny kształt. To kobieta wizjonerka z doskonałym wyczuciem stylu, wyznaczająca trendy. Doskonale zna zasady savoire vivre’u, w końcu miała być dyplomatką. Na szczęście obejrzała film „Powiedz tak” i zapragnęła, by w Polsce zaistniał taki zawód jak konsultant ślubny. I chociaż mówiono jej, że to się nie uda – udowodniła, że jest inaczej. To cała Karina. Organizuje jedne z najtrudniejszych przyjęć weselnych w różnych regionach w kraju, np. międzynarodowe wesela skomplikowane pod względem organizacyjnym i logistycznym, wesela arystokratyczne uwzględniające protokół dyplomatyczny, kameralne przyjęcia i te, na których bawiło się ponad 700 osób.
NORBERT
Manager Spinek, strateg, który zarządzaniem wielkimi spółkami zdobył ogromne doświadczenie. Teraz wykorzystuje je nie tylko tworząc plany rozwoju Spinek, ale przekazując na szkoleniach wiedzę o tym, jak działać na rynku. Doskonale porusza się w zagadnieniach dotyczących finansów, zna nowinki technologiczne, które stara się wdrażać w firmie. Bez problemu porusza się w sieci wiedząc w jaki sposób działać w mediach społecznościowych. Jak na prawdziwego mężczyznę przystało ma umysł analityczny, lubuje się w liczbach i zna się na nowoczesnym marketingu. Nie zawsze odróżni piwonie od frezji, ale ta działka należy do dziewczyn ;). Norbert jest także doskonałym koordynatorem, który potrafi rozwiązać każdy pojawiający się problem. I chętnie Wam o tym opowie na szkoleniu.
CEL KURSU
Moja misja szerzenia wiedzy opiera się na konkretnych założeniach. Tworząc program szkoleń brałam pod uwagę wszystkie najważniejsze aspekty w pracy wedding plannera.
Celem kursu “Vademecum Wedding Plannera” jest
CECHY SZCZEGÓLNE KURSU
PROGRAM KURSU
DZIEŃ PIERWSZY
RYNEK ŚLUBNY / ZAWÓD KONSULTANT ŚLUBNY / ORGANIZACJA ŚLUBÓW I PRZYJĘĆ WESELNYCH
DZIEŃ DRUGI
BIZNES W ZAWODZIE WEDDING PLANNERA
PO SZKOLENIU OTRZYMUJESZ
SYLWETKA ABSOLWENTA
Absolwent szkolenia jest przeszkolony z wiedzy podstawowej w temacie zawodu konsultanta ślubnego. Rozumie na czym polega praca konsultanta i czemu ma służyć. Wie jak organizować śluby i przyjęcia weselne i w sposób swobodny porusza się po rynku ślubnym. Umie panować nad budżetem wesela i dobierać odpowiednich podwykonawców do organizacji zaplanowanych przyjęć. Ma wiedzę z zakresu koordynacji ślubów i wesel. Posiada umiejętności pozwalające na podjęcie pracy na stanowisku wedding plannera jako pracownik, a także posiada wiedzę z zakresu założenia i prowadzenia własnej firmy oraz zarządzania finansami. Wie jak optymalizować koszty przy inwestowaniu w reklamę i promocję firmy. Wie jak poruszać się w temacie social mediów oraz umie prowadzić kampanie reklamowe i pozyskiwać klientów. Jest przeszkolony w zakresie wyceny swojej pracy i budowania oferty sprzedażowej oraz wie jak sprzedawać usługi organizacji przyjęć weselnych. Posiada wiedzę z zakresu budowania swojej marki. Jest przygotowany do dalszego kształcenia się i rozwoju w zawodzie.
TERMINY I MIEJSCA KURSÓW
WARSZAWA
WARSZAWA
WROCŁAW
WROCŁAW
KRAKÓW
KRAKÓW
POZNAŃ
POZNAŃ
GDAŃSK
GDAŃSK
CENA
Oprócz wiedzy eksperckiej w cenie szkolenia są:
Czas trwania: 2 dni po 10 godzin ; sobota – niedziela
W godzinach: 9.00 – 19.00
Cena: 1950 zł
450 zł płatne przy zapisie. Pozostała kwota płatna przelewem bądź gotówką w dniu szkolenia.
Dodatkowo przygotowałam dla Ciebie rabaty
5% RABATU
przy zgłoszeniu się na szkolenie na 30 i więcej dni przed terminem szkolenia
10% RABATU
przy jednoczesnym zgłoszeniu dwóch osób
DUŻE RABATY
przy zgłoszeniu większej liczby osób
Rabaty są naliczane automatycznie po zapisaniu się na kurs